321 dni do Tokio: rusza kampania "Make the Beat"

  • Data publikacji: 07.09.2019, 16:21

Kampania zatytułowana "Make the Beat!" została uruchomiona przez organizatorów Tokio 2020 na Uniwersytecie Meiji w stolicy Japonii.

 

Projekt ma na celu zachęcenie fanów w mediach społecznościowych na całym świecie do zapoznania się z Tokio 2020 beat - rytmem, do którego widzowie mogą tańczyć lub poklaskiwać, aby wzmocnić olimpijską atmosferę w miejscach, w których się znajdują. 

 

Rytm powstał we współpracy uniwersyteckiego zespołu Cheerleaderek z modelką Honoka Tsuchiya, skrzypaczką Mayu Kishima oraz z influencerami XTRAP. Dzięki współpracy narodził się także projekt #2020beat. Jego celem jest zachęcenie fanów do tworzenia własnego contentu, który będzie można zobaczyć podczas Igrzysk Olimpijskich, a także Paraolimpijskich. 

 

Oficjalny tokijski beat został stworzony z 1000 próbek dźwięków. Odzwierciedlały one tematy związane ze sportem, przyrodą, kulturą japońską oraz z życiem codziennym. 

 

Łącznie pięć różnych beatów zostało przygotowanych przez firmę Intel - olimpijskiego partnera imprezy. Naukowcy z Uniwersytetu w Tsukubie wybrali spośród nich finalny oficjalny beat Igrzysk Olimpijskich. 

 

Po premierze seria filmów, wykorzystująca oficjalny beat, autorstwa sportowców i artystów z różnych dziedzin zostanie umieszczona na dedykowanej stronie internetowej Tokio 2020. 

 

Źródło: insidethegames.biz