Snooker - CLS: Selby i O'Neil z awansem na koniec pierwszej części
- Dodał: Bartosz Szafran
- Data publikacji: 20.09.2020, 22:35
Mark Selby i Jamie O'Neil wygrali grupy numer 15. i 16. w ramach I rundy snookerowego turnieju Championship League. Druga część I rundy rozpocznie się za tydzień, w międzyczasie zawodowcy zagrają European Masters.
Mark Selby, mający czwarty numer rozstawienia był oczywistym faworytem grupy 15. W swoim stylu z roli się wywiązał. Pokonał po 3:1 Fergala O'Briena i Brandona Sargeanta, a na koniec zremisował z Lu Haotianem w meczu, który decydował o zwycięstwie w grupie. Chińczyk wcześniej ograł O'Briena i zremisował z Sargeantem, więc by awansować do II rundy z Anglikiem musiał wygrać. Sztuka się nie udała. W meczu tych dwóch słabszych dziś graczy był remis.
Mark Selby - Fergal O'Brien 3:1
Mark Selby - Lu Haotian 2:2
Mark Selby - Brandon Sargeant 3:1
Fergal O'Brien - Lu Haotian 0:3
Fergal O'Brien - Brandon Sargeant 2:2
Lu Haotian - Brandon Sargeant 2:2
W drugiej grupie emocje były do samego końca. W gronie czwórki Anglików najwyżej notowanym był Michael Holt, ale on o wygraną i awans nie powalczył. Przegrał 0:3 z Seanem Maddocksem, potem wygrał w takim samym stosunku z Jamie O'Neilem (w tym meczu wbił nawet setkę), by w ostatnim przegrać z amatorem Danielem Womersleyem. Awans ostatecznie wywalczył O'Neil, który prócz przegranej z Holtem zanotował dwie wygrane - 3:1 z Maddocksem i 3:0 z Womersleyem. Ci dwaj w bezpośrednim meczu zremisowali, gdyby któryś z nich zdobyłby komplet punktów, zapewne cieszyłby się z wygranej. W tym turnieju remisować się nie opłaca.
Sean Maddocks - Michael Holt 3:0
Sean Maddocks - Jamie O'Neill 1:3
Sean Maddocks - Daniel Womersley 2:2
Michael Holt - Jamie O'Neill 3:0
Michael Holt - Daniel Womersley 1:3
Jamie O'Neill - Daniel Womersley 3:0
Bartosz Szafran
Od wielu wielu lat związany ze sportem czynnie jako biegający, zawodowo jako sędzia i medyk oraz hobbystycznie jako piszący wcześniej na ig24, teraz tu. Ponadto wielbiciel dobrych książek, który spróbuje sił w pisaniu o czytaniu.