Pięciu Polaków w II rundzie snookerowego Paul Hunter Classic

  • Dodał: Bartosz Szafran
  • Data publikacji: 22.08.2018, 20:43

W niemieckim Furth rozpoczął się snookerowy Paul Hunter Classic. W pierwszej rundzie wystąpiło pięciu Polaków, z których zwycięstwa odnieśli rundzie wolny czterej, Jeden miał w I rundzie wolny los.

 

W I rundzie turnieju poświęconego pamięci Paula Huntera, świetnego snookerzysty, zmarłego na raka w 2006 roku, zobaczyliśmy pięciu Polaków. Aż czterech z nich odniosło zwycięstwa. Warto w tym miejscu dodać, że pierwsze dwie rundy to są eliminacje dla amatorów, zawodowcy włączają się do gry od III rundy. W przeszłości wygrywali tu Mark Selby czy Ronnie O'Sullivan.

 

Dziś Antoni Kowalski 4:2 pokonał Johny'ego Moermansa. Belg zdołał ugrać tylko dwa frejmy. W identycznym stosunku Fabiana Hakena z Niemiec pokonał Daniel Holoyda. Jeszcze lepiej spisali się Mateusz Baranowski i Marcin Nitschke, którzy swoich rywali odprawili bez straty partii. Mateusz pokonał Abdullaha Atmar Ghulam Jilani z Afganistanu, a Marcin reprezentanta gospodarzy turnieju, Christiana Oehmicke. 

 

Porażka stała się udziałem jedynie Pawła Rogozy, który 0:4 przegrał z Andrewem Pagettem. Warto pamiętać, że Walijczyk wiele lat grał w zawodowym Tourze, a wśród pokonanych rywali ma między innymi Marka Selbiego. W pierwszej rundzie wolny los miał natomiast Bartosz Utkowski.

 

Wyniki Polaków w I rundzie

Johny Moermans - Antoni Kowalski 2:4

Abdullah Atmar Ghulam Jilani - Mateusz Baranowski 0:4

Daniel Holoyda - Fabian Haken 4:2

Marcin Nitschke - Christian Oehmicke 4:0

Andrew Pagett - Paweł Rogoza 4:0

 

Rywale Polaków w II rundzie:

Antoni Kowalski - Brian Cini

Mateusz Baranowski - Reggie Edwards

Bartosz Utkowski - Jacj Bradford

Daniel Holoyda - Tanja Ender

Marcin Nitschke - Ismail Turker

Bartosz Szafran

Od wielu wielu lat związany ze sportem czynnie jako biegający, zawodowo jako sędzia i medyk oraz hobbystycznie jako piszący wcześniej na ig24, teraz tu. Ponadto wielbiciel dobrych książek, który spróbuje sił w pisaniu o czytaniu.